Дуже оптимістична заява пролунала від пана Єрмака, про «жорстке та справедливе покарання, яке обов’язково буде», щодо всіх військових злочинців, які вбивали українських діточок та інших громадян України!
Займаючи таку посаду, пан Єрмак досі не усвідомлює те, що з 1991-го року «правоохоронна» система України працює за принципом доцільності, в яку входять таки її складові як: «корупційна», «службова» (показники та відмова від «зайвої роботи»), «політична» (в залежності від політичної ознаки центральної влади) та «обслуговування кримінально-господарських еліт», олігархата у тому числі.
«Методи роботи»:
- приховування заяв та повідомлень про злочин від правосуддя, шляхом уникнення передбаченої законом реєстрації у ЄРДР;
- незаконне закриття кримінальних проваджень;
- навмисна тяганина;
- незаконні слідчі дії, які випливають з незаконного проведення досудового слідства;
- незаконне притягнення до кримінальної відповідальності та безпідставне звільнення від кримінальної відповідальності.
На протязі десятирічь «правоохоронна» система України відверто щоденно деградує, через вказані вище «задачі», які вона виконує та за якими «методами» це вона робить.
На час війни дуже «важливим показником» для так званих «правоохоронців» стало повідомлення про підозру колаборантам. Фактично, справи «ліплять» з «лайна» на «лайно». Достатньо зрозуміти те, що багато повідомлень про підозру зроблено по кримінальним провадженням розпочатим по злочинам скоєними на тимчасово окупованої території. Зрозуміло, що таке досудове слідство не може бути об’єктивним або якісним (в КПК це зазначено, як розслідування повинно бути «повним та неупередженим»). Це про «зліплене з лайна». А щодо зазначення - «на лайно», так це про те, що справи в переважної більшості порушуються відносно «дрібних колаборантів», які знаходяться на непідконтрольній Україні території та в подальшому втечуть на територію країни-окупанта. А з цього випливає те, що крім «заочного вироку» (в кращому випадку) їх нічого суттєвого не чекає. Крім того, на таких судових процесах не буде присутніх з боку обвинуваченої сторони. Тобто, то що слідчій «напихає» в таку кримінальну справу або з чого її «зліпить», ніхто якісно та об’єктивно перевіряти не буде.
Задумайтесь?! Показник є, а реальні виконання завдань КПК відсутні?! В цьому і є весь сенс «показників» чи «позитивної статистики» (назва після «реформ») нашої «не дуже» правоохоронної системи.
В той же час всередині підконтрольної Україні території маса корупційних, «економічних» та інших резонансних злочинів, для більшості яких є вірогідність не тільки «залишитися» без справедливого вироку, а навіть не «потрапити» до суду! Це не кажучи про злочини пов’язані з розкраданням різного роду допоміг, які надходять до України в час війни.
С такою «правоохоронною» системою та суддями-рішалами, Єрмак «роздає» таки фантастичні обіцянки?!
Ці обіцянки глави ОП, нагадали мені про звернення Стрєлкова-Гіркіна до Путлера, де він запропонував своєму Фюреру заткнутися!
Подібне потрібно запропонувати пану Єрмаку, стосовно його ствердження, -
«… Одного зізнання мало. Має бути покарання. Жорстке та справедливе. І воно обов’язково буде. Ми дізнаємся всі факти злочинів і знайдемо кожного, хто вчиняв їх …».
Пан Єрмак, чи Вам не знати про те як працює в Україні правосуддя?! Чи Ви може не знаєте те, що в Україні органи прокуратури є самим великим та самим небезпечним організованим за вертикаллю злочинним угрупованням, яке торгує Законом?! Завдяки лідерам ВО «БАТЬКІВЩИНА», керівники прокуратур всіх рівний та прокурори (всі інші так званні правоохоронці), з 2014 року можуть безкарно зловживати службовим становищем, щоб приймати завідомо відверто незаконні рішення або навмисно незаконно бездіяти, щодо процесуальних дій за КПК України!
Може Ви вважаєш, що судді отримавши значне грошове утримання перестали брати хабарі та постановляти завідомо неправосудні судові рішення, за які їх вже неможливо покарати? З 2020 року, суддів не можливо притягнути до кримінальної відповідальності за постановлення завідомо неправосудного судового рішення в зв’язку з скасуванням ст. 375 КК України, що відбулося вже завдяки фракції ОПЗЖ у ВзРаді та КСУ!
Правоохоронна система та конкретно правосуддя «заточені» під КОРУПЦІЮ. Тому всі їх рішення, або бездіяльність будуть відповідати доцільності, а не Закону. Чи можна в такому випадку гарантувати «посадки всіх військових злочинців»?
Висновок: Андрій який Єрмак, краще зат…тесь, та не кажіть більше - «посадимо всіх». Ваш шеф вже перед виборами наобіцяв, а потім «сховав голову у пісок» зі словами «я, як президент, не маю права впливати», відповідаючи на питання журналістів «про посадки».
Довідка: «гарант зобов’язаний впливати на «об’єктів впливу», які порушують ч. 2 ст. 19 Конституції, а «вплив» робити щодо «повноважень» президента, як гаранта, на підставі ч. 2 ст. 102 Осн. Закону! Інша справа втручання в процес прийняття рішень, таке вже може бути перевищенням службового становища або влади, якщо це не трапилося, як «крайня необхідність».
Олег Мартиненко
Голова ГО, пенсіонер МВС, майор міліції
|